Vragen

  • Wat is de Restaurant Cadeau Card? Restaurant Cadeau Card is een open waarde cadeaukaart die te besteden is op honderden culinaire ervaringen bij restaurants in Nederland en België. Kies voor een van onze culinaire arrangementen, zoals een uitgebreide high tea, sfeervol diner of trendy brunch of besteed de cadeaukaart direct in een restaurant als betaalmiddel. De waarde van de cadeaukaart kan de gever zelf bepalen, want de kaart is oplaadbaar tussen de €5 en €150. Restaurant Cadeau Card is een product van Leisure Gifts B.V. en onderdeel van de Wonderbox Group (bekend van de beleveniscadeaus van GiftForYou en Wonderbox).
  • Hoe kan ik contact opnemen met Restaurant Cadeau Card? Als je vragen hebt, kun je die mailen naar de Service Desk van Restaurant Cadeau Card via info@restaurant-cadeaucard.nl. Je kunt ons ook bellen via +31 (0)23 518 6191. Onze Service Desk is bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur met uitzondering van feestdagen.
  • Hoe lang is Restaurant Cadeau Card geldig? Restaurant Cadeau Card is twee jaar geldig vanaf de aankoopdatum. De ontvanger dient de cadeaukaart binnen deze termijn van twee jaar te besteden. Wanneer je kiest voor een van onze culinaire arrangementen, zorg er dan voor dat je je voucher ook binnen die termijn besteed. Je kunt de geldigheid van jouw Restaurant Cadeau Card controleren op onze website. De aankoopdatum dan tevens door de verkoper ingevuld worden aan de binnenkant van de cadeauverpakking in het daarvoor bestemde invulvak. Let op! Is jouw Restaurant Cadeau Card aangekocht vóór 1 oktober 2018? Dan is de geldigheid één jaar.
  • Waar kan ik terecht met klachten? Klachten over een product of dienst tijdens je aankoop met Restaurant Cadeau Card kun je het beste bij het restaurant waar je je cadeaukaart besteed melden. Zij kunnen op dat moment nog werk maken van je klacht, terwijl Restaurant Cadeau Card hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Uiteraard kun je je klacht met betrekking tot een inleverlocatie ook bij ons melden. Klachten kunnen tot uiterlijk één maand na afloop van besteding worden ingediend via het e-mailadres info@restaurant-cadeaucard.nl. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je op dezelfde manier indienen. Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen je klacht in behandeling te nemen en je van een antwoord te voorzien. Je ontvangt altijd een ontvangstbevestigng per e-mail.