Vragen

  • Welke belevenissen selecteert Leisure Gifts BV? Alle locaties van onze belevenissen zijn door ons bezocht en gecheckt. De locaties worden geselecteerd op bepaalde criteria geldig voor het betreffende thema om zo de kwaliteit van onze belevenissen op een hoog niveau te houden.
  • Waar kan ik meer informatie vinden over de deelnemende locaties en belevenissen? Op deze website vindt u alle deelnemende locaties en de belevenissen die zij aanbieden. U vindt van alle locaties algemene informatie, zoals adresgegevens, en informatie over de inhoud van de aangeboden belevenissen. U kunt door het complete aanbod bladeren of gerichter zoeken met behulp van de filters aan de linkerzijde. De foto’s kun kunt u in detail bekijken door erop te klikken.
  • Kan ik via de website reserveren? Je dient rechtstreeks met het restaurant naar jouw keuze contact op te nemen om een reservering te maken. De contactinformatie staat vermeld op de locatiepagina van elk restaurant op deze website. Meld bij je reservering altijd dat je in het bezit bent van een cadeaukaart of voucher van Restaurant Cadeau Card en houd de unieke kaartcode of vouchercode bij de hand. De reservering is een transactie tussen het restaurant en de klant die de reserveringsaanvraag indient. Aan reserveringsaanvragen kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbieders behouden zich het recht voor om reserveringen te weigeren. Restaurant Cadeau Card is te verzilveren op basis van plaats- en prijsbeschikbaarheid. Bij aankomst dien je de cadeaukaart op voucher in te leveren bij het restaurant.
  • Kan ik een definitieve reservering nog wijzigen? Als je een definitieve reservering hebt gemaakt, is er sprake van een overeenkomst tussen jou en het restaurant. Deze overeenkomst kun je alleen wijzigen of annuleren in overleg met het restaurant. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. In het geval van een no-show (niet nakomen van je reservering) komt de waarde van je cadeaukaart of voucher te vervallen. Je cadeaukaart of voucher wordt dan als ingeleverd beschouwd.