Vragen

  • Moet ik het saldo op mijn Restaurant Cadeau Card in één keer besteden? De waarde van jouw Restaurant Cadeau Card staat vermeld aan de binnenkant van de verpakking in het daarvoor bestemde invulvakje. Tevens kun je het saldo op je cadeaukaart op de homepage checken. Restaurant Cadeau Card kan een waarde hebben tussen €5 en €150. Dit bedrag hoef je niet in één keer te besteden. Wanneer je gaat eten met een lagere waarde dan het bedrag op je cadeaukaart, dan blijft dat bedrag uiteraard gewoon staan om een andere keer te besteden. Is het saldo op je kaart lager? Dan kun je het restant bijbetalen.
  • Hoe kan ik betalen met Restaurant Cadeau Card? Zoek op de pagina ‘aanbod’ naar het gewenste restaurant of het gewenste arrangement. Je hebt de keuze om ter plaatse met je cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant ‘Vrije keuze op locatie’) of kies voor een specifiek culinair arrangement en maak hiervoor een voucher aan. Reserveer bij het restaurant naar jouw keuze. Als je kiest voor vrije keuze op locatie neem je de cadeaukaart mee als betaalmiddel naar het restaurant. Eventuele extra uitgaven kun je gewoon betalen in het restaurant via pin of cash. Restsaldo blijft uiteraard gewoon op je Restaurant Cadeau Card staan om een andere keer te besteden. Als je kiest voor een culinair arrangement, vul je bij het afronden van je bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is je cadeaukaart verzilverd en ontvang je per e-mail een voucher om mee te nemen naar het restaurant als betaalmiddel. Let op! Een foto van je kaartcode, een overgeschreven kaartcode of een scan van je pas in een pasbewaarapplicatie zoals Apple Wallet of Stocard wordt niet als geldig betaalmiddel geaccepteerd!
  • Waar kan ik Restaurant Cadeau Card besteden? Restaurant Cadeaukaart is te besteden bij alle restaurants die je vindt op deze website op de pagina ‘aanbod’. Filter op plaats en provincie om te ontdekken welke restaurants bij jou in de buurt zitten, filter op thema wanneer je op zoek bent naar een specifiek culinair arrangement (bijvoorbeeld Lunch of High Tea) of filter op prijs. Er zijn honderden restaurants om uit te kiezen!
  • Mijn code werkt niet. Hoe kan dat? Wat verveld dat je code niet werkt! Voor de zekerheid vragen wij je om het nummer van je cadeaukaart nogmaals te controleren. Bij één verkeerd of missend cijfer pakt de website je code niet meer. Wanneer je problemen blijft ervaren bij het gebruik van je uniek code raden wij je aan om contact op te nemen met onze Service Desk via info@restaurant-cadeaucard.nl of via +31 (0)23 518 6191. Het kan ook dat je een cadeaukaart hebt van een andere uitgever (RestaurantCadeau). Heb je een rode RestaurantCadeau-pas en begint het kaartnummer met 60643622? Dan kun je deze code checken op www.restaurantcadeaukaart.nl.
  • Wat is het saldo op mijn Restaurant Cadeau? Je kunt het saldo van je Restaurant Cadeau Card op deze website checken in de saldochecker op de homepage van restaurant-cadeaucard.nl. Vul je kaartcode en vervolgens je unieke pincode in in het daarvoor bestemde vakje en klik op ‘Bekijk’. Je ziet je saldo en de verloopdatum van je Restaurant Cadeau Card verschijnen. Je saldo kan tevens door de verkoper ingevuld worden aan de binnenkant van de cadeauverpakking in het daarvoor bestemde invulvak.
  • Kunnen er nog extra kosten berekend worden? Als je Restaurant Cadeau fysiek per post laat bezorgen, betaal je €1,95 verzendkosten naast het bedrag waarmee je de cadeaukaart wilt opladen. Kies je voor een arrangement dat duurder is dan de waarde die op je Restaurant Cadeau Card staat? Dan betaal je het resterende bedrag bij.
  • Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik Restaurant Cadeau Card online wil bestellen? Je kunt Restaurant Cadeau Card via onze website bestellen en veilig betalen via iDeal.
  • Wat is de levertijd wanneer ik Restaurant Cadeau Card bestel? Als je via de website van Restaurant Cadeau Card een bestelling plaatst op werkdagen voor 22.00 uur, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Als je je bestelling op werkdagen na 22.00 uur plaatst, wordt deze de volgende dag verzonden. De verzending vindt plaats via PostNL en voor eventuele vertraging vanuit deze partij zijn wij niet verantwoordelijk. Restaurant Cadeau Card is afhankelijk van deze organisatie in het verzendproces, maar doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt. Heb je Restaurant Cadeau Card met spoed nodig? Dan adviseren wij je Restaurant Cadeau Card aan te schaffen in een winkel. Bekijk hier onze verkooppunten.
  • Hoe kan ik de waarde en geldigheid van mijn Restaurant Cadeau Card bekijken? Je cadeaukaart is één jaar geldig. Op de homepage Restaurant-cadeaucard.nl kun je je unieke kaartnummer invoeren. Je ziet dan direct de waarde en de verloopdatum van je cadeaukaart.
  • Mijn Restaurant Cadeau Card is niet meer geldig. Kan ik deze cadeaukaart nog gebruiken? Is je cadeaukaart meer dan twee jaar geleden aangeschaft? Dan is deze niet meer geldig. Om te zorgen dat je toch nog gebruik kunt maken van Restaurant Cadeau Card en je saldo niet verloren gaat, bieden wij de eenvoudige mogelijkheid om je cadeaukaart te verlengen. Je cadeaukaart is dan weer één jaar geldig. Dit kan tegen een administratieve vergoeding van slechts €5. Wil je hier gebruik van maken? Neem dan contact met ons op via info@restaurantcadeaucard.nlof bel naar +31 (0)23 518 6191.
  • Hoe kan ik mijn Restaurant Cadeau Card verzilveren? Je Restaurant Cadeau Card is te besteden bij alle locaties vermeld op deze website. Zoek op de pagina 'aanbod' naar de gewenste locatie of belevenis. Je hebt de keuze om ter plaatse met je cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant 'Vrije keuze op locatie') of om vooraf via de website een voucher voor een specifieke belevenis te bestellen. Als je kiest voor de tweede optie, vul je bij het afronden van je bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is je cadeaukaart verzilverd! De voucher die je per e-mail krijgt is geldig tot de daarop vermelde datum en geldt voor de gekozen locatie en belevenis.
  • Is mijn cadeaukaart ook in te wisselen voor duurdere belevenissen? Je kunt je cadeaukaart verzilveren voor alle belevenissen die op Restaurant-cadeaucard.nl vermeld staan. Als de belevenis goedkoper is dan de waarde op je cadeaukaart, blijft het restbedrag op je cadeaukaart staan. Als de belevenis duurder is dan de waarde op je cadeaukaart, dan dien je bij te betalen via iDeal. Als je kiest voor direct betalen met de cadeaukaart op locatie, wordt de waarde die op de cadeaukaart staat in minder gebracht op het totaalbedrag van de rekening.
  • Ik wil graag mijn Restaurant Cadeau Card retourneren, kan dat? Als je een Restaurant Cadeau Card in de winkel hebt gekocht, is het niet mogelijk je cadeaukaart te retourneren. Het is dan ook niet mogelijk om je cadeaukaart om te ruilen voor een andere cadeaukaart van Leisure Gifts B.V. In geval van een online bestelling van een Restaurant Cadeau Card heb je wel gedurende zeven werkdagen na ontvangst van de cadeaukaart het recht om deze te retourneren aan Leisure Gifts B.V. Na ontvangst van de zending, zal Leisure Gifts B.V. de betaalde prijs terugstorten. Meer informatie hierover vind je in de Algemene Voorwaarden.
  • Ik ben mijn Restaurant Cadeau Card kwijtgeraakt, kan ik een nieuwe krijgen? Helaas is het niet mogelijk om een nieuwe cadeaukaart toe te sturen. Restaurant Cadeau Card is vrij op naam en kan dus door iemand anders worden ingewisseld. De zoekgeraakte Restaurant Cadeau Card blijft dus geldig.